Bakat!

Idag har vi bakat! Fast först på morgonen var vi och bada och alldeles ensamma i hela simhallen var vi så Albin testade allt och lite till! När vi fikat lite och så så stack vi till Hajen och handlade till baket och sen åkte vi hem till mormorn och började!

Innan man kan börja baka så måste man ha mat i magen!


Sen bakades det, på hög nivå!



Mitt i bakningen så kom Albin på att han behövde lite mormorn gos så han gick och hämtade två kuddar och sen fick mormorn vackert ligga där på golvet en stund!



När alla lussekatterna var bakade så var det dax att smaka och jag vet en liten kille som provsmakade flera stycken!


Nu ska jag krypa ner i min kalla, tomma säng... Men i morrn händer det som vanligt massor med saker och bäst av allt, pappa David kommer hem på eftermiddagen!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, himmel vad han är rolig den "ongen". Fattar ni vad han driver med sin mormor? Han får mig till precis vad som helst, och det vet han om...

2008-12-05 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0