"Granen står så grön och grann i stugan..."

Jaha då, nu har vi klätt granen, haft glöggmys och jagat katter med glitter i munnen, precis som vanligt!

Får väl börja med att visa bilder från Albin och morbrors morgonmys i går!

Dom är faktiskt inte helt olika...

Idag har pappsen underhållit mig och Albin och det har vart helt underbart att få hitta på något efter hela två dagar hemma (mer eller mindre...). När vi kom hem från staden hade David tagit in granen så vi klädde den, Albin hjälpte till och katterna suktade efter glittret. När vi klätt klart så kom morbror in och fikade på glögg, pepparkaka och lite julgodis.


Mamma och Albin hade lite eget julmys...


Så här ser granen ut, färdig klädd och med bara glitter på övrehalvan (annars äter kisarna upp det). Jag har tagit bildenn utan blixt, det blir mest "Mys-ljus" av det!


Min familj sover nu och jag ska gå upp och göra desamma alldeles strax, sitter här och kollar lite lätt på Heartbreak Hotell, faktiskt ganska kul mellan varven!

Natti...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fin! Hjälpte Albin till? Imorgon får ni hjälpa till att klä vår gran.

Jag ser likheten mellan Coffe och Albin faktiskt.

2008-12-21 @ 22:31:49
Postat av: Malin

Det är underbart med jul! Tänkte tatt in vår gran i går med, men det började regna innan jag insåg att den ju blev blöt :-( får bli idag istället! alla tomtar kikade fram igår iaf, det blir så härligt!!!

2008-12-22 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0