Jobbe, jobbe, jobbe...

Som jag har jobbat idag! Började 7 och när jag var redo att åka hem vid 3-tiden så kom mamma och meddelade att Josse inte mådde bra så det var bara att stanna kvar... Mamma ringde Rolle och meddelade vad som hänt och han skulle försöka få tag i någon men jag trodde väl kanske inte att någon var sugen på att hoppa in med så kort varsel en lördagkväll, men sötaste lilla Ida kom och löste mig vid 5 så jag fick gå hem. Jag hade redan tagit upp räkor och lagt undan bröd så nu ikväll har vi käkat räkor, ägg och pan rich, väldigt smarrigt!

När jag gick där och handlade blev jag såååå sugen på Davids fruktsallad (han KAN verkligen inte laga mat men fruktsallad är han en riktig fena på!) så jag köpte massa frukter och såhär gott blev det med lite äkta vaniljglass!



Nu ska jag fortsätta kolla på Körslaget och ärligt talat, Robert Wells och Falkenberg äger ju!!

I morrn jobbar jag till 2 och sen ska vi till farmor och farfar på kvällen så ingen blogg i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0