Stackars, stackars mannen min!

Han har inte sovit mer än kanske 2 timmar i natt, han har haft ont i op. såret och vid 3 tiden i natt har jag tydligen stött till honom när jag vände på mig och olyckligt nog träffat precis på det onda (ajajaj, kan bara tänka mig hur ont det gjorde!). Så han gick upp då, vid 3 och kollade på 2 långa filmer.

Nu ska jag strax gå ner och laga middag till alla mina killar (David, Albin och brorsan) och mig själv innan det är dax för jobbe klockan 2!

Tänkte visa er lite hur vi hade det i går på vår uppesittarkväll!
Den ena ljusslingan till granen funkade inte så Albin skulle hjälpa morfar när han höll på och fixa...


Sen kollade vi lite på film, Astrid Lindgrens jul! Pappan och Albin mös lite på golvet för han har ju lite svårt att sitta...


Mormorn fick oxå vara med på ett hörn, trots att hon inte vill...


När allt var klart hade Albin somnat, men granen blev fin, pappa fick åka bort till Time och köpa en ny slinga...


Nu ska jag ner och börja med kassler gratängen!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det ser ut som att ni hade en trevlig uppesittarkväll.

Granen blev ju superfin....men ni hade ju expert hjälp oxå ser jag hahaha.

Som vanligt så tar du sååååå fina bilder Charlotte.

Vill samtidigt önska er alla en riktigt **GOD JUL**

Julkramar från Blekinge.

2008-12-23 @ 13:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0