Testat nya kameran...

När jag kom hem idag så var kameran full med bilder på vad mina killar haft fär sig...
''
Jag har ju jobbat idag så pojkarna har vart ensamna hemma tills jag sluta och vi åkte vidare mot mormorn och morfarn där det serverades julmats-rester, nästan godare än igår...

Albin har ju sovit hos mormor och morfar inatt med! Han somnade så gott igår när vi var där och då tyckte morfarn att han kunde sova kvar, så det gjorde han och sen körde morfarn hem honom lagom till jag började jobba klockan 9.

När vi kom hem från mor och far så var jag ju oxå tvungen att testa kameran...

Först ut var ju såklart Albin, han är ju mitt självklara val när jag ska testa kameran...


Sen satt ju vår ena katt Pyzen som en liten staty på bordet så jag passade på att ta några på honom med!


Jag fick fram vårt stativ och det var ju Albin tvungen att testa...


Sist men inte minst gick jag lös på lite av vår inredning...

Nu ska jag slita mig från datorn och kolla på Körslaget med min älskade sjukling som ordnat glögg och nobless...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser lovande ut...

2008-12-26 @ 22:07:05
Postat av: tippen

Det verkar ju vara en bra kamera, väldigt fina bilder!

2008-12-27 @ 15:52:56
Postat av: Lina

Shit vad jag MÅSTE köpa ny kamera nu. NetonNet nästa!! Hoppas du kom hem och fick slappa riktigt länge i soffan. Brieosten smakade bra förresten.

2008-12-28 @ 01:03:25
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Malin

vår enkla digitalkamera har pajat helt:-( Den vill inte öppna objektivet längre, blev så när vi var i Egypten, trist (även om det inte är bästa modell så har den fuunkat bra iaf)



¨Får se om det blir nån ny inom det närmsta...

2008-12-28 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0