Tittar bara in, snabbt!

Har igentligen inte alls tid att blogga då jag sitter här med både PartyLite beställningar, Styrelse uppdrag och firmajobb, men jag måste bara få titta in en snabbis och visa er hur vi haft det i helgen!

I lördags när jag jobbade (7-17) så hade pappan och Albin det visst toppen, visade det sig när jag tittade på bilderna i kameran...


Igår var vi på kalas i Falkenberg, årligt kalas med alla kusiner, fastrar och farbröder på pappas sida. Jag jobbade på dagen och sen hoppade jag raskt i säng när vi kom hem vid 23-tiden...



Idag har jag och David vart på stan, på tu man hand!! Albin har vart hos mormorn och nu ska vi strax dit igen, och träffa Laila!

I morrn och på onsdag ska jag jobba igen så det blir nog inga längre inlägg då heller é jag rädd...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd att du inte tog några bilder på själva maten! Då hade folk fått se att vi inte överdriver svärmors matlagningskonst.

2008-12-29 @ 17:43:14
Postat av: Tessan

Du gumman!! Är det svårt att lägga bilderna så i rutor?? Kan inte du visa mig... blir ju så fint :)

2008-12-30 @ 07:17:35
Postat av: Charlotte

Har du bara ett Photoshop så kan jag visa dig! Jag tar flera bilder och lägger över på en tom arbetsyta och sen vrider jag bara bilderna och lägger på en ramlinje och lite skugga, sen är det klart, lätt som en plätt och det tar inte längre tid än att ladda upp alla dom bilderna en och en.

2008-12-30 @ 09:40:44
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad roligt att din man också fotar, de e min lite sämre på om man säger så ;-)

Vi kollar faktiskt runt lite på boende i Tvååker, låter ju så mysigt när du beskriver det i din blogg! Nu ropar disken på mig usch Ja ja, ha en underbar dag! Kraam

2008-12-30 @ 11:17:28
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Lina: Det är verkligen toppenmysigt i Tvååker, finns allt och lite till!

2008-12-30 @ 11:23:24
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, Tessan tipsade mig precis om ett hus på ekvägen...vi får se vi får se...;-)

2008-12-30 @ 22:23:17
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0