Träffat Laila!

Igår fick jag äntligen träffat Moster Laila som vart sjuk (eller hon är ju inte frisk än, men snart!), det var så roligt och kusin Daniel var med och fick lov att krypa ner på golvet och bygga dupla med Albin. När vi kom dit så höll mamma på med maten, och hade tagit fram en brödkorg men det la Majsan beslag på!

Så Mamma tog fram en till och den trodde Asta (mammas andra, något överviktiga katt) att hon skulle få plats i...



Det vällde över både här och där, men det såg väldigt kul ut!

När vi åkte dit var jag tvungen att ta några bilder på mitt vackraste...



Idag har jag jobbat och det har vart rörigare än vanligt så det var skönt att komma hem, äta en skinkmacka, dricka lite pepparkakste och ta en låååång, varm (nåja, så jäkla varmt va det inte, någon grad till hade inte skadat...) dusch!

Albin somnade som en liten prins vid 7 och jag tror strax jag ska följa hans exempel och lägga mig i tid, ska jobba hela dagen i morrn med, 8-15.30 och sen är det bara hem och slänga sig i duschen för David hade visst sagt till Sara att vi kommer redan vid halv 5...

Ska bara ta mig en
  734
först, det är ju magsjuketider nu (fast för mig som har kräkfobi så är det ju magsjuketider från oktober till april...)!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Överviktig, tur att inte Asta är läskunnig du!

2008-12-30 @ 21:00:17
Postat av: Hanna

Bli länkad under en vecka på vår bloggs länklista. Allt du behöver göra är att komentera ett inlägg! Hur enkelt som helst!!



http://oskyldiga.blogg.se/2008/december/tavling-1.html - Klicka här occh läs mer!



//Hanna och Linnea

2008-12-30 @ 21:08:08
URL: http://oskyldiga.blogg.se/
Postat av: johanna

haha det såg roligt ut...katter , katter

2008-12-30 @ 21:57:42
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, skulle inte kunna leva utan Underberger...;-)

Hur många åker med upp till Trysil? :-D

2008-12-30 @ 22:52:23
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Pia

Hahahaha skrattade gott åt kattbilderna :-)Ser ju för roliga ut.

Söt Albin tittade jag oxå på.



Önskar er Ett Gott Nytt År.Skål på dej ;-)



2008-12-30 @ 23:27:25
Postat av: Charlotte

Pia: Asta är ju dessutom mammas fisförnäma katt...



Anna: Fick ett mess av brorsan i förrgår "har vi plats i stugan?"... Han ville vist ha med någon tjejja, men jag tror inte det blir av. Sen får vi väl se om Joel hänger med upp, det bestäms nog inte innan den 9:e typ...

Katterna lämnar vi nog hemma i år, det blir mycket packning xom det blir och dom får det säkert bra hemma med farmor!

2008-12-31 @ 07:13:57
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Malin

härliga katter, de är som de är! fast våra har inte tillåtelse att ens vara på bänkar och bord. jag tål ju egentligen inte dom...



Skulle önska jag kunde porförbjuda dem från sängarna, för jag blir så tät i näsan men de ska ju ligga och gotta sig nånstans!

2008-12-31 @ 08:44:16
Postat av: Tessan

Vill önska er ett GOTT NYTT ÅR!! Så kan vi väl se på det där med bilderna nån dag.... vore kul att lära sig

2008-12-31 @ 09:30:52
Postat av: Lynn

Kul att du tyckte om mina bilder på bloggen.Och Majsan och Asta har jag hört talas om från Laila(min snälla granne och kattvakt till Peg o Putt).

2009-01-19 @ 22:45:17
URL: http://videfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0