Uppesittar kväll!

Vi ska strax iväg och ha uppesittarkvällen hos mormor och morfar för både jag och mormorn jobbar i morrn så då får det bli i dag istället! Idag har vi vart runt lite var stans igen, först åkte vi hem till mormor och hämtade lite godis till vår fina julbricka som vi åkte med till gamlafarmor och gamlafarfar i Falkenberg!



Sen åkte vi vidare mot Ullared och David mormor, hon fick en sån här!



Medan jag gjorde dessa julkorgar/brickorna så åkte David iväg och bytte förband på VC, jag hade god hjälp!


När vi kom hem så började jag genast på brickan som Davids mamma ska få på julafton...

... och även en lite godiskorg till hans 3 småsyskon!


Medan vi höll på att pyssla så fick David hjälpa till att hålla och då kommer såklart Albin och ska vara med för nuförtiden kommer han och ropar "ABIN!, ABIN!" varje gång man gör nåt och det betyder att han ska vara med och hjälpa till!





Nu ska jag packa in alla klappar och annat som ska med bort till mormor, för nu ska här ätas gröt och skinkmacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0