Dax för ljusen till jul!

Nu har beställningarna börjat ramla in för julens beställningar till PartyLite! Så ni trogna bloggläsare, behöver ni något så är det läge att beställa nu, jag tänkte lägga ordern i slutet på veckan och jag har ju alla doftprover och så hemma om ni vill lukta en extra gång... Har även kommit ett blad med erbjudande som jag har hemma om ni vill se!

Idag har Morbror vart inne och käkat frukost, och efter den så satt Albin som förstelnad (nåja, han har ju fortfarande myror i rumpan...) i morbrors knä och kollade på youtube...


Dom passade även på att bädda om lilla Pyzen så han inte skulle frysa, snällt va?? Pyzen uppskattade det väl sådär...


Han har blivit en liten linslus, min son, han gör miner när jag tar fram kameran...


I kväll har jag gjort tomtegröt, något som hela denna familjen fullkomligt älskar!! Albin åt tre tallrikar så han fick ingen välling innan han somna...

I morrn är det mamma-barn på f-hemmet och sen skulle jag ju fotat, men det blir någ inget med det...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicka snyggingar! Du glömde skriva att Albin och mormorn dansade tryckare till "Good Greef Christina", ja hur många gånger på rad? Tio? Han följer väldigt bra...

2008-11-16 @ 19:36:25
Postat av: Anna

Denna gången SKA jag ha med en beställning! Ska bara bestämma mig först.... ;-)

2008-11-17 @ 20:49:39
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Mamma

Jag kanske också behöver lite. Och bladet med erbjudande vill jag titta på. Kan du inte ta med det på onsdag?

2008-11-17 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0