Albin fyller 2 år idag!!

Min stora, stora kille fyller 2 år idag!! Herre jisses, vart har dom åren tagit vägen, han var ju en liten bebbe i går, eller??

Idag ska jag jobba eftermiddag och David ska på kurs så det blir inget kalas idag, utan vi tar det på fredag, då har hans Farmor beställt tårta! Farmor kommer senare idag, säkert med ett paket för hon ska passa en stund medan jag jobbar.

Det är visst jobbigt att fylla år för Albin somnade mitt i frukosten innan, kvart i 9!! Jag ringde David som sa att dom vart uppe sen kvart i 5 och då hade Albin visst vart vaken i natt med en stund. Dom väckte mig vid halv 7 när David skulle till jobbet så jag och Albin gick ner och kollade lite på tv, läste tidning och sen fick han paket!!!


   

   

Det var uppskattat, en påse med bondgårdsdjur som vi har lekt med nu på morgonen, han har haft massa konstiga läten för sig och dom har åkte både gå-vagn och lastbil redan!

Nu ska jag fortsätta jobba lite med kort, man får ju passa på, inte ofta han sover på förmiddagen!



Vackraste, vackraste Albin!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så sammanbiten han såg ut när han öppnade sitt paket! Mormors pojk, 2 år!!



Undrar vad han säger på fredag när han får det jätte, jättestora!

2008-10-21 @ 09:47:09
Postat av: Pia

Härliga bilder på 2-åringen.

GRATTIS Albin på din dag idag.

2008-10-21 @ 09:48:41
Postat av: Charlotte

Mamma: Han blir nog jätteglad!!!

Pia: Han tackar och bockar (i alla fall sen, när han vaknat)

2008-10-21 @ 09:52:45
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0