Bilder... som lovat!

 
 
Såhär mysigt hade vi det idag hos mormor, Albin cyklade på min gamla trehjuling och hjälpte momor att luka i rabatten...


Häromdagen i bilen...

 
Och så har vi då den omtalade katten och en bild på hur det såg ut innan morfarn åkte iväg med katten på taket... Kan ju passa på att meddela att grannen springer ut och ropar på oss, jag har då redan hunnit ut en bit i gatan innan jag inser att jag visst inte hade fått på mig byxor... Står där mitt i gatan med mobilen i högsta hugg med linne, trosor och ladder, säkert skitsnyggt...

Nu väntar sängen på mig och sen en hård arbetsdag på jobbet i morrn, Albin ska vara hos farmorn!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att Albin kom, så det blev lite ordning på lukandet. ;.)

2008-10-02 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0