GRATTIS PAPPA!!

Idag fyller min far 50-år och det vill han inte på någotvis veta av, inte just för att det 50 år, utan för att han verkligen hatar att bli firad och enligt farmor har han alltid varit sån, ända sen han var liten (han ska enl. henne blivit vansinnig och kastat sina oöppnade paket i golvet...) så vi ska låta honom vara idag!

Igår så var vi hemma hos mor och far och käkade middag på kvällen, farmor och farfar kom med fast det visste ju inte pappa om, men det visste jag för farfar hade ringt mig och frågat när han kunde tänkas vara hemma...
Farmor och Farfar har betalat 3000:- på pappas resa och jag, mamma och brorsan har betalat 2000:- så han kommer inte att behöva betala en enda liten krona!! Jag har räknat in mat, bensin, stuga, liftkort och hyrning av skidor!

Albin busade gärnet med gammelfarmor och gammelfarfar i går och han blev sååå trött att han slocka med en gång i resesängen efter vällingen och det var inga som helst problem att flytta över honom igår kväll när vi kom hem!

Jag ska strax åka till jobbet och jag tror vi får det hyfsat lugnt för vem sjutton ger sig ut i detta vädret frivilligt!?

Förresten hade vi lite blogg-diskussioner igår och enligt bror min så är min blogg dööööö-tråkig för det ska ju inte handla om vad man gör på dagarna utan om var man står för och sånt trams... Så det enda inlägget i min blogg som är bra (enligt honom) är där jag skriver mina åsikter om dagis...

Nu kommer David upp med en ledsen Albin, bäst att jag slutar nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska han säga! Som skrev i 2 dagar och sen inte mera...

2008-10-05 @ 09:11:38
Postat av: Anna

Håller inte med Coffe det minsta!!! För en förveten person som jag själv är det ju givet att man vill veta vad folk pysslar med om dagarna!! :-D

2008-10-05 @ 11:57:07
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0