Påhälsning i natt!

Igår kväll hade vi det lite mysigt, våran lilla familj. David gick upp och la Albin vid strax efter 7 och jag hörde hur han tjabblade där uppe och efter ca 20-30 minuter kom dom ner igen, Albin var inte alls trött (kan ha berott på sovmorgonen kanske...), så han fick sitta i mitt knä i soffan och kolla å IDOL och det var sååå mysigt!! Han satt still och pratade lite, diggade när han hörde en bra låt och lallade till och med med när han kunde. Efter en stund blev det varmt och bökigt i mammas knä så han flytta över till David och somnade väl vid kvart i 9.

Vi kolla klart på IDOL (inte omröstningen då...) och sen gick jag upp och la mig, David kom upp och la sig lite senare och vi somnade gott. Vid halv 2 vaknade jag av att det ringde på dörren 2 gånger, vaknade till lite och fattade nog inte vad som hänt men så hörde jag röster utanför och som den fegis jag är så väckte jag David som gick upp och runt i huset och kolla läget. Grinden på framsidan var öppen men det verkar inte ha vart nåt mer, utan bara lite bus, men visst fick man hjärtat upp i halsgropen!

Vi somnade om och sov gott till Albin vaknade vid 6 men David gjorde ett försök att få honom att somna om och det lyckades! Men bara för ca en halvtimme så vi var uppe vid halv 7. Jag ska ju åka till jobbet om en stund så jag passar på att blogga nu för senare idag lär det inte hinnas med. Jag ska hämta Albin hos mormor efter jobbet för David ska spela paintball idag och sen ska vi hem och duscha och göra oss i ordning och sen bjuder mamma på middag ikväll!

Nu ska jag dricka te!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, va läskigt med folk som smyger runt huset mitt i natten! Detta skulle jag inte läst, är ju ensam i helgen...

2008-10-04 @ 22:18:35
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0