Sovmorgon!!!!

Ja, det är verkligen helt otroligt!! Jag var uppe och väckte Albin nu vid 8, man blir ju nästan lite orolig, han som aldrig vaknar efter halv 7 och då menar jag verkligen aldrig. Visserligen kom han i natt vid halv 3, pigg som en lärka och ropa HEJ. När han inte fick någon respons så kom han till mig med sin tumme och sa "NEJ". David följde med honom tillbaka och jag somnade gott, jag vet ju inte om dom var vakna länge men det tror jag inte för då hade jag förmodligen vart vaken med. Sen vaknade han vid 5 men David la sig med honom då med och han somna om direkt och vakna alltså inte fören nu!

Jag vaknade superpigg i morse, tittade på klockan som då visade 06.59 och klockan 7 ringde klockan, snacka om timing! Nu har Albin druckit sin välling framför tevn och kräver odelad uppmärksamhet så det är bäst att jag sliter mig och leker med min son, sen ska vi äta frukost och åka till farmor där Albin ska vara idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0