Målning, Kungsmässa, middag hos svärmor och besök på kyrkogården!

Började dagen med en liten sovmorgon eftersom Albin sov hos mormor & morfar. Vi gick upp vid 7 och efter frukosten började jag måla det sista medan David gick ut och började på utsidan. Jag var färdig efter ca 1½ timme och sen tog jag cykeln bort till mamma och hämtade Albin, min älskade, älskade unge!

När vi kom hem så bytade vi bara kläder och packade lite grejer sen åkte vi och hämtade mormorn igen och åkte till Kungsmässan. Mormorn köpte lite grejer, jag fick tag i två  kepsar till Albin och ett par solglasögon. Vid strax efter 2 åkte vi hem och det var dax att göra sig i ordning för vi skulle till svärmor på middag.

Det var riktigt trevligt med massa god mat och Albin fick vara ute och spela boll med pappa David och Farbror Jonas. Efter all mat så tog vi en sväng bort till kyrkogården där min mormor & morfar ligger. Rigmor och Albin ska gå bort dit och vattna när dom ändå är ute och spatserar, Albin fick övat lite idag...


Nu har vi kollat på CSI, ska alldeles strax gå och lägga oss, älsklingsungen ligger redan i sin säng och nanar gott. I morrn ska jag jobba som vanligt så det blir mest hushållssysslor på förmiddagen...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad snällt av Albin och Rigmor att hjälpa mig med vattningen i år!

2009-04-13 @ 22:12:03
Postat av: tippen

Vad bra att fa vattningshjalp! a vad gult och fint det lyer pa graven.

2009-04-14 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0