Pyzen är fortfarande inte bra...

Vår älskade lilla kise är fortfarande inte bra, han hasar omkring här hemma och "läcker" och det är så synd om honom hela tiden, det kan ju ta en 2-4 timmar innan han lyckas kissa och efter det somnar han, stackarn!

Jag ska prata med veterinären i morrn igen och se vad man kan göra åt det för nu har han ju fått både antibiotika och smärtstillande, antibiotikan började vi med i fredags kväll så det borde ju ha börjat verka nu tycker man.

Jag ska i allafall snart ta cykeln bort till jobbet och göra det sista passet för helgen, sen ska jagg direkt hem och då ska David och Albin ha grillen färdig och vi ska grilla korv innan Louise kommer och hämtar oss. Vi ska ha styrelsemöte för SCF hos Robban i eftermiddag.

Nu ska jag upp och se om jag kan få i min kise lite medicin, annars får jag överlåta ansvaret på David och Albin. Idag kommer även Evelina och Rigmor och hjälper oss med målning och barnpssning!

Kommentarer
Postat av: tippen

Stackars lilla pysen, jag tycker ochsa du skall ringa till veterinaren i morgon, for antibiotikan borde ha gjort verkan nu!

2009-04-19 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0