Thea & Liza

Det är mycket jobb nu när våren börjar komma igång på allvar! Idag har jag vart ute i Dagsås igen och tagit kort på 2 underbart söta töser. Både Thea & Liza var helt fantastiska och Martin & Tessan som stod bakom och gjorde grimaser var inte heller dumma, Martin till och med erbjöd sig att hänga med mig som assistent när jag var ute på jobb!



Tessan: David tittade på bilderna och så sa han "söta tjejer dom har, å va lik den stora tösen är Tessan", Han sa i och för sig bara "henne" men jag har översatt till Tessan...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina töser, rena fotomodellerna! Härliga kort allihop, svårt att välja favorit tycker jag.

2009-04-26 @ 23:40:34
Postat av: Emma

JÄTTEFINA BILDER!!

2009-04-27 @ 06:53:21
URL: http://ronjanikki.bilddagboken.se
Postat av: tippen

Ah ! vad man blir sugen pa Osteroo och bokskog, nar man ser dom har ljuvliga bilderna!

2009-04-27 @ 11:32:50
Postat av: Petra

Åh, va fina kort på supersöta tjejer!!!!

2009-04-27 @ 17:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0