Bloggtorka...

Morrn på er alla mina läsare. Här har inte hänt så mycket nu på några dagar men jag har jobbat, jobbat och jobbat lite till! I går jobbade jagmitt första EGNA pass! Jag har nämligen fått ett helt eget schema med egna tider! Det känns skönt med fast nu när tiderna är som dom är. Igår jobbade jag 10-20 och det gick hur bra som helst, jag kommer att jobba både i kassan och i charken och det är himla skönt, att få vara lite överallt.

Idag är jag ledig men intge för den sakens skull "ledig" utan vi har fullt upp. Nu ska vi strax iväg och handla, åka till apoteket och om Anna och hämta upp ett kort. Sen ska middagen förberedas för vi ska vara i stan klockan 1 och fota kjedjor, lås och annat smått och gott. Albin får hänga med mig på jobb idag, men det brukar aldrig vara något problem.

Nu kom han i i full fart här i köket och störta in på toa "Abin jätte-bajse-nödig"...

Kanske, kanske hinns det med en uppdatering i kväll!

Kommentarer
Postat av: Laila

Du var väl på Dannes jobb och fotade idag,då kunde ju han passa Albin!

2009-08-25 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0