Falkenbergs Motorbana!

Igår var vi hos mormorn & morfarn nästan hela dagen, hemma en sväng bara och gjorde lunch till pojkarna! David och Morgan kom från bygget och brorsan kom innifrån sitt och ville oxå smaka lite!

på eftermiddagen åkte vi bort till mormorn igen och fikade, blåste ballonger och annat skoj, sen bestämde vi oss alla för att faktiskt hämta mat och så blev det, pojkarna hämtade varsinn pizza på Helges medan jag och mamma tog sallad/baguette på Korv Mé Mos. Medan vi duschade och hämtade upp maten hade pappa satt upp pingisbordet så det var piningsturnering hela kvällen lång!


Jag skulle ju upp och jobba idag så vi åkte hem vid 10 snåret så jag fick gått och lagt mig i tid och vid halv 7 ringde klockan i morse, men då hade ju Albin redan väckt oss för en stund sen... Jobbade några timmar, men det var röringt och inte alls spännande idag så det var skönt att få komma hem och åka till Motorbanan! På någe underligt vis är jag så avslappnad bland alla dessa män, motorer, hästkrafter, avgaser och annat som hör motorsporter till, så det var härligt!



Det är inte sådär jätteofta vi åker på Roadracing men Morgan kör ju och det var faktisk riktigt roligt, jättespännande på slutet och Albin som hade med sig sin cykel hade en toppendag! Vi passade på att ta lite mat på motorbanan direkt när vi kom och sen stannade vi ända till 5, det var inte alls meningen men ingen av oss (jag, david & pappa)  kunde slita sig!

Vi bytades om lite att underhålla Albin i mellan åt och medan jag gjorde det så passade jag på att filma honom när han cyklade lite! Det finns ju mängder med stora asfalterade ytor!


Nu i kväll har vi åter vart hos mor & far, grillat, myst och Albin fick badat innan han somnade inne vid tv, men morfarn till formel 1 eller vad det var... Nu ligger han och sover sött i sin säng och mina ögonlock börjar bli väl tunga med så jag ska faktisk oxå krypa ner mellan lakanen så jag är pigg och fräch för en ny dag i morrn!


Kommentarer
Postat av: Malin

klart jag vet att du läser!

2009-08-02 @ 09:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0