Förmiddags-inne-mys hos mormor!



I dag när vi vaknade var det ruggit, mörkt, regnigt & riktigt höstligt ute, det tycker vi är mysigt! Vi satte på en Emil film, Albin drack sin välling, jag gjorde smörgåsar & te, tände ljus och så hade vi morgonmys!

När vi var klara så åkte vi bort till mormorn en sväng, körde lite bilbana och spelade fiskspel.
Nu sover min lillprins gott i soffan och jag ska strax börja med middagen! i eftermiddag kommer Albins farmor & faster och passar honom några timmar medan jag jobbar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mycket! Vår resa är ju med all säkerhet inte slut än men vi har ändå kommit en bra bit på väg. ^^



2009-08-11 @ 11:26:55
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Laila

Han kan tydligen köra bilbanan utan morfars hjälp!

2009-08-13 @ 10:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0