Hälsat på lilla Molly!

Idag har vi äntligen fått träffa henne, sötaste lilla Molly!



Vi åkte dit vid 10 och Albin somnade så lägligt i bilen så när vi kom fram så la jag över honom i vagnen så fick han sova medan jag tittade på Molly och pratade förlossningar och annat bebisprat. När han sovit lite drygt en timme gick jag ut och väckte honom så han oxå fick träffa bebisen en liten stund. Han tyckte nog inte hon var så värst märkvärdig utan frågade mest efter Lotus som inte var hemma just då, han skulle komma hem senare på eftermiddagen.

När vi kom hem hade vi lunchat på vägen och började baka lite muffins eftersom vi väntade besök. Albin hjälpte såklart till och utan honom hade det inte blivit några muffins för bättre hjälpreda i köket få man leta efter!


Anna och barnen kom, busade, fikade & bråkade lite och in på fika kom även brorsan som fick slutat lite tidigare.

Nu i kväll har jag vart hemma hos mammsen som hjälpt mig med lite solbränna och finare ögonbryn inför morgondagen. Pappa hade fått hem en ny film "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson och den fick följa med mig hem så den tänker jag sätta på nu och bara mysa i soffan med lite te.

I morrn börjar förberedelserna redan på morgonen för det är dax för bröllop och framför allt så går sista SM:et i sidvagnscross av stapeln i Uddevalla och jag lär ringa pappa minst en gång i timmen för att höra hur allt går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0