Höstmys!

Ja, jag vet att det inte är höst ännu men det känns så och jag älskar när dagarna blir kortare och man kan tända ljus och bara mysa!

David och Albin gick upp och la sig vid 8  och nu sover dom båda gott tillsammans i våran säng.

Idag har vi då haft fullt upp men efter fotograferingen åkte vi in till stan och gjorde några ärenden, köpte amerikanska blåbärsbuskar på blomsterlandet och sen till ICA och handla (igen!). Idag hade vi hemmagjort potatismos för fösta gången sen i våras, det var efterlängtat må ni tro, Albin åt som om han inte fått mat på hela dagen!

Efter maten var det BUS på schemat så David och Albin gick ut en sväng medan jag fixade med bilderna från dagens fotografering. Sen kom Farmorn och Farbror Jonas och fikade och då blev det mer bus!



På tal om mys, passade på att ta några mysbilder, både innomhus och utomhus!

Nu ska jag se om jag kan få plats i sängen jag med! I morrn fyller brorsan år så då blir det kalas och på torsdag jobbar jag mitt andra EGNA pass, sen på fredag börjar vi meed förberedelserna för bröllopet...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det ser ju onekligen mysigt ut. Men jag längtar ändååå inte till hösten. Jag vill ha sommar och värme kvar. :-(

2009-08-25 @ 22:29:30
Postat av: Angelina

Ni ser verkligen ut att ha de mysigt hemma !!

2009-08-26 @ 08:20:31
Postat av: Laila

Oj vad mycke bus man ser i ögonen på den pojken.Men det är väl farbror Jonas som får igång honom !

Ser riktigt mysigt ut med alla ljus !

2009-08-26 @ 11:18:05
Postat av: Lina

Hösten är väl ändå inte här än Charlotte!! Nu får du lugna dej;)

Japp hon går på dagis mitt emot din arbetsplats. Snickerns, på myran. Jättebra verkligen! Vi är sååå nöjda med allting.

Men Albin går inte på dagis va?

Kram

2009-08-26 @ 21:22:03
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Han måste ha somnat som en stock efter det passet, även jag blev utmattad. :)

2009-08-26 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0