Mammabloggerska på bild...

Mmm, jag är inte helt nöjd med det men min kamera, eller rättare sagt minneskortet, bestämde sig för att lägga av lagom till kvällen. Jag och Albin började dagen i tid (som vanligt) och efter en stund hemma så gick vi bort och hälsade på avd som ska komma att bli Albins förskola i november. Det gick jättebra och Albin ville inte gå hem (som vanligt när vi är någonstans...) men efter ca 2 timmar där så gick vi hem och Albin fick vila lite.

Efter vilan åkte jag och mitt lilla hjärta upp till Kungsmässan och käkade lunch. Jättegoda pannbiffar med potatismos och rårörda lingon, Albin åt med god aptit upp allt. Efter lunchen gick vi ärendena vi vad där för. Jag fick köpt både sjal och smycken till bröllopet. Fick faktisk köpt 2 sjalar och lite olika sortes te. Innan vi åkte hem köpte jag med mig en kopp te, Albin fick en jordgubb/mynta smoothie och en kaka som vi fikade på i bilen på vägen hem.

Men vi var inte riktigt sugna på att åka hem än så vi tog vägen om Torstorp där min moster Laila bor. Mormorn och min andra moster Eva var oxå där. Albin busade lite med Göstas (kattens) leksaker men efter en stund tyckte han vi skulle gå ut och kolla på hästarna så det gjorde vi, allihopa!

Eftersom mitt minneskort i kameran slutade fungera lagom till vi skulle ut så fick mamma agera mästerfotograf med sin kamera och jag snodde några av hennes bilder till kvällens blogg...


Albin fick säkert satt i sig en halvliter olika bär, björnbär, blåbär, hallon, vinbär & ett äpple från Lailas trädgård.
Han ville såklart inte åka därifrån heller men efter ett tag gick det ganska bar och vi kom hem där pappa David precis va klar med ett möte. jag hade köpt med mig ett jättegott bröd från Kungsmässan, ett tyskt lantbröd som verkligen gick hem i lilla familjen, som vi åt till kvällsmat.

Efter kvällsmaten åkte David iväg på jobb igen så jag tog Albin med mig in i duschen och sen fick han somna i vår säng medan jag kammade honom i håret, han somnade på 2 minuter och sover nu sött i sin egen lilla säng. David kom hem vid 21.00 och nu behövde han visst denna datorn så jag tror jag går ner och kollar lite på tv innan jag lägger mig.

I morrn blir det Borås djurpark med Anna & barnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Korten blev ju riktigt bra, och så slapp ju jag vara med på bild. ;-)

2009-08-19 @ 21:38:14
Postat av: Laila

Så mysigt vi hade det, och så mycke bär det finns, det är ju tur nu när det en liten Albin som älskar alla sorter.

2009-08-19 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0