Våra alldeles egna trädgårdsmästare!

Vi har nämligen en alldeles egen sådan, han är knappt en meter hög, har snickarbyxor precis som sin pappa, en gul gräsklippare, precis som sin pappa och sin mammas kökssax...


Men efter en hel förmiddag ute i trädgården så förtjänar man lite sömn, eller?

Nu håller David på och river taket på det gamla garaget (som ska byggas ihop med det nya) och Albin sover i sin vagn, jag håller på att laga korvstroganoff med ris och katterna snarkar i kapp på min kudde...



Nu ska jag ut och väcka min lillprins så han hinner morna sig färdigt innan maten är klar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är då för himla god, den ongen!

2009-08-02 @ 12:13:56
Postat av: Laila

Du har en för jätesöt trädgårdsmästare!

2009-08-02 @ 12:19:05
Postat av: Ida

Söta Albin =)

2009-08-02 @ 18:04:54
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0