Älskade unge!



Vi tog lite sovmorgon i dag! Helt oväntat fick jag sovmorgon idag, Albin låg bredvid mig i morse och när han vaknade och tyckte att vi skulle gå upp så sa jag att det fortfarande var natt och att han skulel ligga ner en stund till och det gjorde han, vi vaknade inte innan halv 8!!

Idag fortsätter vi med operation Tvätta sängkläder och har andra maskinen i gång nu. Camilla har ringt och vi hade en lång och go pratstund, verkar som om våra vattenkoppor har smittat av sig! Medan jag tog undan efter frukosten så fick Albin det överblivna brödet att ge till fåglarna.

Nu ska vi sticka bort en sväng till mormorn & morfarn och öppna kalendern där och sen tror jag vi åker en sväng till Falkenberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0