Sista dagen i år...

Då har vi kommit till den sista dagen detta året!

Jag och Albin sitter upp framför brasan och kollar på Emil I Lönneberga för det var lite småkyligt när jag klev upp i morse och kollade på termometern, -10,3... Pappan ligger fortfarande och sover där uppe men jag vet inte när han gick och la sig, jag gissar att det var ganska sent, medan jag visst somnade redan 21.30. Albin väckte oss vid 6, men vi låg kvar och myste lite i sängen innan jag gick ner och startade brasan och gjorde en flaska välling.

På tal om välling, undra hur länge han ska envisas med att dricka det varje morgon? Det är väl i och för sig ganska bra men jag trodde kanske han skulle tröttna efter att ha druckit det VARJE dag i snart 3 år...

Idag ska vi ut till Åkulla och fira in det nya året, som så många gånger förut. Igår gjorde jag en jordgubbscheescake på en chokladbotten till oss och till barnen gjorde jag en glass på vaniljvisp med hackade nonstopp och maränger i.

Idag ska jag skära upp frukterna och doppa jordgubbarna till garneringen.

Kanske hinner jag blogga en gång till innan vi åker i eftermiddag och om jag inte hinner så
GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Efterrätten lät supergod :-) Ha det så trevligt ikväll!! Gott Nytt År!!

2009-12-31 @ 15:14:59
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0