Slut, sömnig, såååå trött!

Helt sjukt trött är jag nu! Ska bara kolla klart på CSI, sen ska det sovas!

Igår jobbade jag till 2 och när jag kom hem hade David och Albin stekt kotletter, kokt potatis och morötter så jag slängde bara ihop såsen och sen var vi alla mätta och goa! Jag hade handlat med mig lite frukt hem så vi mumsade fruktsallad till fikat och morfarn kom oxå förbi och smaskade.

Jag var lika trött igår och gick faktiskt upp och la mig i sängen redan vid 7! Tog med mig laptopen och mina nya Grey´s DVD.

I morse hade vi mys. David kom hem med nybakat bröd från Bertilssons (han hade vart i närheten och jobbat och dessutom har Gööks stängt...) som vi hade till frukost innan jag åkte till jobbet och när jag kom dit var det manfall! Jag fick börja i charken där det var rörigare än rörigast, för att sen fortsätta till spelet/posten (där var det minst sagt lika mycket frågetecken...) och i kväll har jag suttit i kassan! Chefen tyckte det var jättebra när jag kom och sa hur bra han tycker det är att han har några av oss som kan vara överallt.

Nu har jag ätit lite överbliven fruktsallad och ska se fram emot en god natts sömn, men jag gissar att det kommer att krävas värktabletter för magen molar välbekant...


Funderar på Kungsmässan i morrn, någon som vill med?


Kommentarer
Postat av: lina

JAG :) Hittade inget i staden i dag, men det vet du ju redan :-) Tyvärr har jag inte kvar skivan (lån av en vän i Skåne), men jag kopierade över dem till min dator så om du bara ger mig ett USB så är de dina :-)

2009-12-28 @ 21:44:20
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi kan väl höras imorgon på morgonen, vi kanske e sugna, iaf Ella och jag! ;)

2009-12-28 @ 22:34:10
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Malin

Mellandagsrea? nä tack, för mycket folk...



ja visst är det bra att man kan många delar i sitt yrke! Kul med variation oxå!

2009-12-28 @ 23:32:18
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0