Vi är på gång!

Nu är vi på gång igen! I dag på förmiddagen åkte vi upp till Kungsmässan med Anna & Ella, supermysigt, men det kom ganska mycket folk på eftermiddagen så då åkte vi hem. Då hade vi hunnit med lunch, shopping och barnen hade vart och lekt av sig en timma på Barnens värld.

Albin somnade som en stock i bilen så jag passade på att köra och tanka och sen åkte vi och handlade det viktigaste. När vi kom hem så vaknade Albin alldeles lagom när jag körde in på parkeringen och sen var det full rulle! Vi gjorde i ordning en sats ungspannkaka och skar upp våra frukter.

Morfarn kom hit och åt kvällsmat och fika med oss och till fikat blev det...


Märks det att vi älskar frukt i denna familjen...

Nu har jag traderat halva kvällen och ska ta en snabb dusch innan jag kryper till kojjs!


Kommentarer
Postat av: Laila

Åh så smaskigt det såg ut,och det kryllade av c-vitaminer!

2009-12-29 @ 23:45:31
Postat av: Anna

Mums! Det såg gott ut!!

2009-12-30 @ 10:37:15
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Tessan

Hello!! Vart har du köpt den däringa med choklad i???

2009-12-31 @ 05:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0