Beskriva mig...

Jag satt och fundera på en grej här om dagen, hur man beskrivs...

Jag läste igenom Davids lillebrors arbetsansökan (han vill att jag hjälper honom med det) och där hade han beskrivit sig själv. Så tänkte jag på hur jag själv beskriver mig själv. Stämmer det med vad ni tänker om mig?? Eller rättare sagt, hur beskriver ni mig??

Nu menar jag inte bara ni som känner mig utan även ni som kanske bara läser min blogg, som inte träffat mig eller ens känner mig särskillt väl, vad har ni fått för intryck av mig, via min blogg, hur skulle ni beskriva mig??

Jag beskriver mig själv som positiv, väldigt framåt och pratglad, extremt social och nyfiken. Är en envis, otålig och ibland lite långsint tjej.
Jag står med båda fötterna stadigt på jorden och bryr mig inte ett skvatt om hur jag ser ut eller vad jag har på mig. Jag är väldigt mån om min familj och gör allt för dom, hjälper den som behöver hjälp och är urdålig på att ringa mina nära vänner (jag vet, jag skäms).
Djur har en stor plats i mitt hjärta lixom tävlingar av alla de slag, tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna. Jag är ordningssam och erbetar extremt hårt med sånt som ligger mig varmt om hjärtat (foto, sidvagnscross mm).
Jag är ganska lat när det gäller trädgård och bilar, det lämnar jag gärna över på David, men jag älskar att laga mat och baka och anser mig vara ganska bra på det.
Jag älskar höjder, fart & vatten, men hatar insekter, spindlar och spya. Det är lätt att lära känna mig och jag litar på alla alldeles för lätt, lite naiv kanske men ser hellre det goda i alla...

Detta var lite hur jag beskriver mig själv, så mycket behöver ni inte skriva men några ord!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde snäll, annars var det mitt i prick!

2009-02-28 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0