Fixat!

Idag har jag och Albin fixat! Vi har tvättat och hängt 3 maskiner, tömt allt papper, skrivit och skickat iväg 10 sponsorblad, fixat lite grejer till Cilla på jobbet, och vart och fikat! Vi åkte bort till Bella och Elin (ja, vi tog bilen, det spöregna och pappan har annu inte fixat punkan på vagnen!) och gosade lite bebis och där fick vi fika och Albin hade fullt upp med katter, fågel och fiskar. Nu sover han men jag ska väcka honom nu, han sov alldeles för länge hos sin farmor igår (2½ timme) så vid halv 3 i natt vaknade han, väckte sin pappa och skulle gå upp, han trodde det var morgon.

I eftermiddag har vi inga planer än så länge, jag har lite grejer jag skulle behöva fixa men vi kanske kan åka bort till mormorn en sväng när hon slutat jobba...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vi ska ju till No 15!

2009-02-26 @ 14:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0