Lille Leo!

Idag har jag och Albin vart och badat... igen!! Vi hängde med Anna, Simon,  Noa, Ella, Linda, Elliot & Tim. Det var jätteroligt och Albin somnade som en stock i bilen på vägen hem efter att vi fikat med hela gänget. När han hade somnat gott passade jag på att åka om ICA och  handla. När sötnosen vaknat och mornat till sig i min famn så fixade vi lunch och sen ordnade vi varmchoklad, tinade upp 2 kanelbullar och packade pick-nick korgen (njae, det har vi ingen, men en väska fick duga!), för på eftermiddagen skulle vi ha pick-nick på lekplatsen med mammagruppen!

Vid halv 3 ringde Jessica och sa att Leo var redo för fotning lite tidigare om jag kunde och det kunde jag ju!



Sötste lilla Leo hade så söta ögon!



Efter fotningen fick jag ett SMS att vi inte skulle pick-nicka utan vi skulle hem till Linda istället men det blir ju väldigt rörigt med så många barn, Vi är 4 mammor med 4 tvååringar och sen har Veronica yttligare 2 barn och Linda oxå 2 till så det blir MÅNGA barn! Jag hade jobb att göra (bilderna på Leo som låg på minneskortet och väntade...) så vi kunde tyvärr inte stanna så länge utan Albin fick åka hem till mormorn igen (han var där medan jag fotade) och stanna tills David hade jobbat klart. Hos bästaste mormorn i hela världen fick Albin pannkakor och var på sitt gosigaste humör när han kom hem!

Nu sover han sött i sin säng och jag kollar på CSI, David har vart i telefon hela kvällen med olika kunder, stackarn, hans arbetsdagar tar ju dårakt inte slut klockan 4...

I morrn ska jag jobba på eftermiddage men på förmiddagen ska vi mysa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicken liten goding, kan tro att han får många pussar av Lisbeth på dom mjuka kinderna.

Albin säger ju mommo nu!

2009-02-16 @ 22:44:24
Postat av: Anna

Vilken go och rund liten kille som fastnat på korten! Kanonfina!!

2009-02-17 @ 08:40:59
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0