PartyLite!

Nu har dom första beställningarna ramlat in och jag tänkte lägga en order i veckan så vill ni vara med denna gången så är det bara att skicka ett mail till mig på [email protected] eller skicka ett litet sms.

För att ni ska bli riktigt sugna så har jag snott några bilder från PartyLites hemsida...


En av nyheterna i år är att man kan välja vilken doft man vill i 3-pack miniatyrglassljus för bara 279:- (styckvis 109:-)



Ny dofter i år är:
Mandarin Mojito
Tropisk Nectar
Stilla Ocean
Tamboti Safari
Grapefrukt
Lavendeldröm
Sammetsros



En annan nyhet är dom flerfärgade pelarljusen som jag tycker är så tuffa! Tyvärr eldas det väldigt sällan pelarljus hemma hos oss då katterna springer lite överallt med sina håriga svansar så jag har alltid mina ljus i glas eller hållare där veken hamnar en bit ner...

I februari har PartyLite detta erbjudandet som jag absolut tycker ni ska ta del av!
Där är några riktigt goa dofter och ett helt teljuspaket på köpet, perfekt nu när det fortfarande är lite kallt och mörkt ute men man börjar ana våren, eller hur??




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hinner Laila få med någon beställning tror du?

2009-02-03 @ 13:59:14
Postat av: Tessan

har du visningar gumman??

2009-02-04 @ 20:00:21
Postat av: Charlotte

Tessan: Nää, men jag brukar samla ihop "lösordrar" från min stabila kundkrets ungefär varannan månad!

2009-02-05 @ 21:03:45
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Moosan

Vilka hääärliga bilder!!

Gillar verkligen kläderna killen din har på sig på sista bilderna..de randiga/bruna...kommer dom ifrån?

kram

2009-02-19 @ 21:29:45
URL: http://moosan77.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0