Bakar!

Vi har bakat idag! Jag fick en väldigt trevlig liten kokbok (snarare som ett häfte) av mamma igår med massa recept på mina favvorit recept, cheesecake och kladdkakor! Så idag har vi bakat en Vit Chokladtårta som nu står och svalnar utanför.

Albin rosslar ännu mera nu, stackare, men det går ingen nöd på honom precis, han är precis som vanligt (lika jäkla morgonpigg för det!). Nu sover han och jag ska alldeles strax sätta på potatisen för här vankas det kokekorv, med kokt potatis och stuvad spenat! Albins Farmor kommer vid halv 2, jag ska ju jobba i eftermiddag så jag får spara lite god fika till dom.

Så här såg det ut i morse när vi bakade!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kunde du inte tagit en bild på den färdiga kakan med? Fast den kanske jag får se "live" på jobbet i em... :-D

2009-01-27 @ 12:40:53
Postat av: jenny

hoppas jag blir lika nöjd med menskoppen som du är då:) vilken söt son du har föresten:)

2009-01-28 @ 21:43:52
URL: http://ballbusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0