Fyrkloverns årskrönika!

Så här såg mitt 2008 ut!





















Kommentarer
Postat av: Malin

Har ju följt din blogg flitigt, men vad tiden går fort, känns inte så längesedan som du började skriva om badrummet, tex.



Idag ska nån av oss vuxna åka tåg med barnen till Varberg och den andra ska ta bilen. Så blir det Håsten simhall i eftermiddag och ikväll ska vi till IngMaries föräldrar i Falkenberg. Trevligt!

2009-01-02 @ 10:47:37
Postat av: Anna

Gud, vad kul att se hela året i bilder så där!

2009-01-02 @ 12:46:25
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Göran

Du gör ett album av detta och spara och gör en tradition av detta,många album blir de men dom kommer bli ovärdeliga.

Och spara dina,jag tänkte säga filmer men nu är de datakort,radera inget,dom är så små och lätta att städa bort men spara dom på ett säkert ställe så glädjer du många i framtiden.

2009-01-02 @ 20:53:05
Postat av: Charlotte

Göran: Jag ska göra mitt bästa!

2009-01-02 @ 21:33:39
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Nettan Johansson

Å! Vad kul att läsa om det gångna året! Du är för duktig, det kan inte sägas för många gånger..

Jag läser din blogg flitigt men jag är som du vet dålig på att kommentera. Det är jätte roligt att läsa och se vad som händer i ditt liv. Jag blev jätte avundsjuk när du fick träffa Laila. GOTT NYTT ÅR på dig o din familj!

Massa kramar Nettan (kusinen din)

2009-01-04 @ 10:35:23
Postat av: Charlotte

Åhh va roligt att du är här inne och läser Nettan!!

2009-01-04 @ 10:51:58
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0