Helt plötsligt pigg på kvällarna...

Vår lilla busunge är helt plötsligt pigg på kvällarna och vill inte alls somna som han brukar... Igår tänkte jag blogga på kvällen men det gick inge bra alls, Albin ville bara inte somna, trots försök i både sänge och soffan, med bara pappa, bara mamma och oss båda... Till slut åkte David (skulle till sin bror i stan) och jag satt med en skitpigg Albin i soffan och kollade lite på Drömkåken men jag var ju själv helt slut så vid halv 10 (och en lika pigg Albin) gick vi upp och la oss i vår säng... Albin låg förmodligen där och tjôta skit med sig själv en stund för jag somnade fort och när David kom hem så låg vi båda och susade gott.

Nu följer lite bilder på vad vi (mest Albin...) haft för oss...



Nu ska jag och David ner och skriva en lista på allt som ska göras i morrn och det är myyycke! Vi måste till stan och fixa vantar och mössa till Albin, till Apoteket, kolla på fönster, expert, Team sportis, packa mm

Jag ska skriva blogg varje dag när jag är i Trysil för laptopen ska med, tyvärr kommer jag inte kunna lägga ut dom på bloggen för vi har inget mobilt bredband.

Vi har fixat en takbox nu med (tack Malin och Lina för att ni erbjöd er!), brorsan kom in i går och sa att han fixat det så David har vart och hämtat den idag och vilken baddare, nästan längre än bilen jue!

Ska försöka uppdatera i morrn med!

Natti!

Förresten, ni har väl inte glömt att jag älskar kommentarer...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Oj oj oj! È man trött eller é man trött... Jag upptäckte nu att där en massa stavfel och grejer men jag orkar bara inte fixa till det så det får ni leva med! Dessutom var det naturligtvis morBror som var inne och år fruktsallad och inte mormor!

2009-01-07 @ 21:01:38
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänkte väl det! Visserligen börjar jag bli glömsk men...

2009-01-07 @ 21:17:53
Postat av: Anna

Och vi har fått fixat en lånebil! Rattar Volvo till TRysil!

2009-01-07 @ 22:31:53
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Tessan

När åker ni och hur länge blir ni där????

2009-01-08 @ 05:41:30
Postat av: tippen

Jag kommer att sakna dessa stunder när jag läser din blogg, men jag får väl läsa desto mer när ni kommer hem! ha en trevlig resa!!

2009-01-09 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0