Hos frisören!

Idag har Albin vart hos frisören, riktiga frisören!!

Men jag börjar med att visa en bild på hur det såg ut i Trysil på fredagskvällen när vi städade för fullt!


Nu till våran dag!

I dag på morgonen tänkte vi att vi skulle åka och bada men det var inte öppet på Klitterbadet fören på eftermiddagen så vi åkte upp till Gekås...Ja, Igen!!

Hittade massa "nödvända" saker (ni vet, shampoo, sköljmedel mm) och en del mindre nödvändiga men ack så fina. Albin fick lite nya boxerkalsonger nu när vi ska börja vänja honom av vid blöjan.

På eftermiddagen var tanken att vi skulle och bada men då ringde svärmor och undra om hon skulle boka tid till Albin hos frisören tills på fredag när hon ska passa honom, men det blev inte riktigt som vi tänkt oss förra gången så jag kollade runt lite på nätet och hittade en frisör i stan som inte alls var dyr och hade tider kvar idag! Så efter att vi kommit hem och Albin ätit och vilat så åkte vi in till stan, till Studio 88. Albin hade en jätte duktig tjej som hette Kajsa som tog hand om honom och det gick så jäkla bra! Jag blev alldeles stolt i mammahjärtat, så duktig var han, och hon med för den delen för det blev verkligen kanonbra!

Jag ska inte hålla er på stäckbänken längre (eller hur Laila...?) utan här kommer bilder!


När pappan kommit hem blev det bus!


Sen käkade vi kvällsmat och efter det tog jag och sonen oss en dusch och nu sover han som en stock i sin säng, med sin älskade Kajsa vid fötterna!

Nu ska jag fortsätta kolla på House och i morrn blir det jobbe hela dagen lång så Albin ska vara hos mormor!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så gossig och fin han är i sin nya frisyr. Imorgon kommer han till "mömmö", och kanske får vi bjuda även gamlamoster Laila på Skeppargryta!

2009-01-20 @ 21:20:15
Postat av: Anna

Vad fin han blev i sin nya frisyr! Stora killen!

2009-01-21 @ 09:18:47
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Lisa!

Gullunge! han är en kopia av kristoffer på kortet längst ner till vänster!

2009-01-21 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0