Rolig lista!

Här följer en liten lista om mitt 2008!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
    Japp, jag blev kassör i SCF, har jag aldrig varit förut!

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
     Har aldrig några sånna...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
    Inga nära vänner, men en hel del mindre nära.

4. Dog någon som stod dig nära? 
   Nej

5. Vilka länder besökte du?
    Danmark bara...

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? 
    Vi saknade vår årliga skidresa till Trysil och det har vi minsann redan fixat till!

7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
    5 oktober, pappa fyllde 50 år. 
  
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
    Min nya kamera!

9. Största misstaget?
Misstag... Hmmm, kan inte komma på nåt direkt men jag blev ju av med min plånbok i våras och där hade jag mycket kontanter, BIG MISSTAKE ! 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
     Jag hade ju det där lilla missödet med skärmaskinen en fredag eftermiddag i höstas, som resulterade i 2 stygn på fingertoppen...

11. Bästa köpet?
     Kanske inte räknas men vårt badrum här nere (borde räknas för det kostade pengar!)
     
12. Vad spenderade du mest pengar på?
     Albin!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
     Förmodligen Albin, han gör mig alltid glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
    This is the life med Amy MacDonald
http://www.youtube.com/watch?v=wcqKxpYVAQk


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
  Lite ledsnare tror jag nog...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
      Cyklat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
     Bitit på naglarna...

18. Hur tillbringade du julen?
Precis som vanligt, hemma hos svärmor på förmiddagen och hemma hos mor & far på eftermiddagen/kvällen

19. Blev du kär i år?
      Njae, jag blev det inte i år men jag fortsatte vara det!


20. Hur många one night stands? 
    Hahahah, absolut noll!

21. Favoritprogram på tv? 
     Det vanliga, "Grey's Anatomy", "House", "Bones" & "CSI"

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 
     Hatar är ett starkt ord men det finns dom som jag gillar mindre nu än då...

23. Bästa boken du läste i år?

     Inte läst nåt i år heller...

24. Största musikaliska upptäckten?

     Måste bli Guitar Hero... Inte alls nåt jag gillar men det spelas i tid och otid nere i lillstugan och det är inte tillräckligt långt mellan husen!

25. Något du önskade dig och fick?

     En kamera!

26. Något du önskade dig men inte fick? 
      Frieriet kanske...

27. Årets bästa film? 
     Mamma Mia


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? 
     Tog ledigt och var hemma och myste!


29. De bästa nya människorna du träffade?
     Alla goa mammor och barn i församlingshemmet på måndagarna!


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? 
     Som vanligt, ostylad, osminkad men alltid på väg någonstans!


31. Vad fick dig att må bra? 
     Familjen!


32. Vilken kändis var du mest sugen på? 
     Ingen särskild...

33. Vem saknade du? 
     Saknar några goa gubbar från Gekås


34. Favorit månad?
     December, såklart!


35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
   Ja...

Kopiera gärna!


Kommentarer
Postat av: Mamma (igen)

Svaret på fråga 30 var mitt i prick!

2009-01-20 @ 22:39:32
Postat av: Charlotte

Ja, visst va det!!

2009-01-21 @ 07:23:08
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Lina

Den va rolig. Jag vill också ha.. Snor den utav dej

2009-01-21 @ 09:36:35
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Lina igen

Förresten.. fortfarande ingen bebbe. Ska åka upp till dom idag. Ska skälla lite på magen... Va är det för stil att inte komma ut lagom till att vi kommer upp??

2009-01-21 @ 09:37:59
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Andréa

Din pappa fyller samma dag som min, men din pappa e dock 13 år yngre än min ;-)

2009-01-21 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0