Helt slut!

Minst sagt!
Fullständigt tom i huvudet, jag ska alldeles strax gå och lägga mig, gå upp strax efter 4 på morgonen är inte min melodi, även om jag är ganska morgonpigg...

Idag har vi haft en kanoneftermiddag! Efter lunchen så åkte vi och gjorde lite ärenden på byn, sen åkte vi till Fun City och Albin hade jätteskoj, vi träffade Lisa, Lars, Olivia & Alva där så Albin verkligen fick busat av sig!


Vi var nog inte hemma innan kvart över 5- halv 6 och då ställde jag mig och gjorde pannkakor, dubbel sats, det tar sin lilla tid. Undertiden jag stekte hann pojkarna med att handla, äta färdigt, leka och busa!

När jag äntligen var färdig fick jag vara med om en rejäl studsmatte-show!



Nu ska jag gå och lägga mig, John Blund låter inte mig vara ifred längre!
I morrn blir det massage på morgonen, Albin ska vara hos mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0