Vackraste brudparet någonsin?

Jag vet inte om jag vill gifta mig längre, finns ju ingen möjlighet att kunna vara så fina som Jeanette & Christian med sötaste brudnäbbarna i världen, Ellen & Elsa!
Idag har jag vart hemma hos Fru Bergman och visat bilderna från i lördags och hon var lika nöjd som jag och jag fick även tillåtelse att visa några av mina favoriter och här kommer dom!




Nu har jag suttit och pillat med photoshop hela kvällen nästan, David jobbade sent och Albin somnade på en sekund efter att ha vart vaken hela dagen! Japp, ni läste helt rätt, han har inte vilat middag idag utan vi ska se om vi kan få snurr på det här och kanske få honom att sova längre på morgonen. Jag tror inte det, men jag är inte sämre än att jag kan pröva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fina! Både brudpar och bilder.

2009-06-15 @ 22:25:46
Postat av: Anna

UNDERBARA!!!

2009-06-15 @ 22:27:30
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Anonym

Helt underbara bilder och brudpar. Dom kan väl inte vara annat än nöjda.

2009-06-15 @ 23:11:45
Postat av: Laila

Så fina bilder, och vilken underbar miljö dom är tagna i!!

2009-06-16 @ 11:23:15
Postat av: Eva

Undrar varför mitt namn inte kom med innan.

2009-06-16 @ 14:02:48
Postat av: Nettan

SUPER FINA!!!!

2009-06-16 @ 20:36:47
Postat av: Lina

Vilka fina bilder!! Har sagt det innan men du är så duktig...

Min jobbarkompis var toastmaster på deras bröllop. Känner igen bruden, hon var inne på salongen i måndags. Var du med på festen också kanske?

Köpte för övrigt kräftbestick till brudparet när vi var iväg... Är inte så haj på photoshop, har inget heller för den delen. Haha!

Kram på dej!

2009-06-16 @ 23:15:26
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Marina

Fick tips av Eva att kolla in bilderna och dom var precis så fina som hon sa. Kanonbra!

2009-07-03 @ 09:46:21
Postat av: Jeanette

Hej Charlotte!!! Va kul att se inlägget igen, du skriver så fint om oss :)) Kul att se kommentarerna oxå. Vi pratade senast häromdagen om att vi verkligen borde ta tag i att framkalla lite förstoringar till oss själva, bättre sent än aldrig :)) Jag håller med som ovan, Du är en jätteduktig fotograf!!! Kram på dig!!

2012-01-12 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0