Bakat!

Sitter och tittarr på Grey's i soffan med laptopen i knäet... Mätt i magen efter att ha ätit 2 skivor av mitt nybakade bröd som var så färskt att smöret smälte, då behövs det inget annnat på!

Jag har jobbat hela långa dagen så jag har igentligen inget att skriva mer än att jag började baka när jag var hemma från jobbet vid kvart i 7, en nyttig bovetelimpa.



Innehåller:
Vetemjöl/dinkelmjöl
Bovetemjöl
Havregryn
Solrosfrön
Pumpakärnor
Linfrö
Honung
Russin
Aprikoser
Bikarbonat
Salt
Yoghurt

Nu ska jag återgå till Grey's!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var det brödet som du smakade idag?

2009-03-11 @ 21:42:10
Postat av: Charlotte

Japp, fast lite omgjort...

2009-03-11 @ 22:06:32
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Malin

Är det fortfarande aktuellt med bad imorrn? jag är lite seg att nappa men vi åker gärna med. Tidigare än 9.15 kan jag dock inte lova att vi kan vara där, har ju en liten bit att köra oxå...

2009-03-12 @ 08:33:14
Postat av: Charlotte

Malin: Vi hade tänkt bada i morrn på morgonen, vi brukar vara där vid 9 och det hade ju vart jättekul om ni ville följa med!

2009-03-12 @ 09:20:37
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Malin

Då siktar vi på det! Var ett tag sen vi badade nu och Loke har frågat efter det!

2009-03-12 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0