Kvällspromenader!

Vi är ute på kvällspromenader nu mera, med barn och hund så bloggandet hamnar lite åt sidan...

Jag har dessutom jobbat som en tok och ska jobba i morrn med. I kväll har vi i allafall haft mys! När jag kom hem vid 4 fick jag reda på att vi inte hade nåt varmvatten för pannan var avstängd för David skulle sota den och jag hade verkligen ställt mig in på att få ta en häärlig dusch, för mig själv så jag packade handuk, shampoo och nya kläder och åkte bort till pappsen och ducha!

Hem igen och började med lite aptitretare innan maten, vi hade bestämt oss för bakpotatis med räkröra idag.


Albin åt aptitretare för glatta livet och jag och David delade på en flaska vin! Det trodde ni inte på va?? David har köpt miniflaskor (2½ dl) i Tyskland. Efter maten tog vi en promenad, jag, David, Albin och Nisse. Vi har gått Höråsen och lite runt i Tvååker, lite mer än en timme var vi ute och nu sitter vi och tar igen oss med varsin kopp te och Robinsson 2009.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Drygt 1 dl vin var, men är det lördagskväll så kan man väl unna sig!

2009-03-21 @ 21:27:36
Postat av: Malin

Min lördagskväll var oxå mysig! kvällsmat med en bebis på armen och ett halvt öga på robinson!

2009-03-22 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0