Lite shopping!

Skrev nyss ett långt inlägg med lyckades på nåt sätt få allt att försvinna! *Grrrr*

I morse vaknade vi som vanligt tidigt och eftersom Albin är lite rosslig i halsen, inget snor och ingen feber men lite rosslig så fick han mysa i soffan med en Dora film och den sprakande brasan medan jag kilade över till Gööks och köpte frukost som han oxå fick äta i soffan... Fy skäms på mig, hade det kommit ut på FL så hade jag blitt nertryckt i skosulorna! Men jag vet att min son klarar sig ensam inne dom 4 minuterna det tar för mig att springa (Ja, jag sprang faktisk och flåsa som en hel gris när jag kom hem!) över vägen till bageriet.



Rastlösa som vi är så åkte vi iväg på lite minishopping, först till Karlssons i Veddige men där är mest bara krimskrams så vi köpte bara en paket hushållspapper och 4 plastmuggar att ha med på våra utflykter och picknickar (bra va mormorn??).

Sen åkte vi till Fyndmagsinet och hitta precis det vi skulle ha,
PYSSEL!



Mitt hjärta somnade på vägen hem så jag bar upp honom i sängen när vi kom hem och upptäckte till min fasa att Pyzen hade lagt en stor fet kräks på golvet i hallen däruppe! Jag som hatar sånt och David är ju inte hemma, kan ju inte gärna låta den ligga där så jag fick vackert ta mig i kragen och torka, skura och fräscha upp!

Nu ska jag ner och fixa lunchen sen i eftermiddag ska jag jobba så Albin ska följa med David ut på jobb...

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart att han klarar sig de få minuterna det tar för dig att kuta till Gööks och tillbaks! Han han säkert knappt märka att du var borta?

2009-03-24 @ 13:55:11
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Frida

Tycker det va bra gjort att du stack hemifrån en snabbis... Det verkade ju inte gå någon nöd på honom, och någon gång måste ju vara den första, eller hur!? Your a god mam! =)

2009-03-24 @ 14:33:17
URL: http://frida-fridasvardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0