Snabbis...

Kikar bara in en snabbis mellan frallbak, läggning, tv och kvällsmat.

Jag har jobbat hela dagen, Albin har vart med mormorn hos Laila idag och dom har tydligen haft jätteskoj. När jag slutat jobba så tog jag en runda i affären och köpte lite jäst och mjöl så när jag kom hem så hjälptes vi åt att slänga ihop en fralldeg som står och jäser i kylen nu. Albin och David gick upp för en stund se och David har inte kommit ner än så jag gissar att dom snarkar i kapp där uppe nu...

Jag ska kolla Grey's om en stund och tänkte först hoppa in i duschen sväng. I morrn är vi lediga, jag och Albin. Jag ska på massage på förmiddagen så Albin får vara hos mormorn en stund och sen ska vi hem och laga middag och på eftermiddagen har vi inga planer än, men vi ska i alla fall hitta på nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0