Span på stan...

Ni ligger både jag och David i härliga hotellsängen och kollar på Let's Dance, Albin snarkar gott i sin resesäng bredvid.

Resan ner gick fantastisk bra, jag körde ner till strax söder om Helsingborg där vi stannade på en OKQ8 för lite bensträckare, smörgås, kaffe, te och toalettbesök. Albin höll nämligen på att bli väldigt tung i ögonlocken. Han var jätteredig i bilen, kollade på Dora hela vägen och smaskade på frukten som jag skurit i bitar och tagit med mig som färdmat. Efter Helsingborg så fick David köra (han är bättre på stadstrafik och jag är faktisk en mycket bättre kartläsare än honom...) dom sista 4 milen. Vi hittade direkt, jag hade iofs skrivit ut en karta från hitta.se men om jag för säja det själv så är jag jäkligt bra på att läsa kartor och vara co-driver!

När vi kom fram till hotellet så fick vi ett rum som tydligen var lite bättre än vad som var bokat fick vi reda på (inte oss emot!!) så vi har ett stooort rum där vi liksom har "boat" in Albin i en hörna med ett draperi så han inte störs av oss!
TACK ANNA!

Vi gjorde Albin i ordning direkt när vi kom upp på rummet så han fick pyjamas och borstat tänderna och sen bäddade vi ner honom i vagnen och gav oss ut i Malmö! Jag är såååå otroligt glad att jag bor där jag bor, skulle för allt i livet inte vilja bo i en stor stad (eller liten heller för den delen)! Vi gick runt och letade efter mysiga restauranger för i morrn kväll och vi har hittat tre som vi ska fundera på tills dess.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska det mysas, i morrn väntar hotellfrukost och sen en heldag i Slagelse med massa sidvagnscross! Kommer säkert en uppdatering i morrn med eftersom jag ändå måste maila tidningar och sånt efter tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så paff jag blev att du bloggat ikväll, visste inte att du hade datorn med dig.

I morron bitti ska jag vara personlig assistent på Torstorp. Hon är ensam några timmar.

Kul att läsa din blogg nu när ni inte är på "hemmaplan"!

2009-03-13 @ 22:09:03
Postat av: Anna

Kul att ni fick ett bra rum!! Får ni samma i dag, eller måste ni byta?

2009-03-14 @ 09:39:17
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Tessan

Hej VI var ju i Malmö förra helgen... vi åt på en restaurang som hette Jensens Böfhus (dansk). Rekommenderar det verkligen!! Supergod mat till billig peng!!! Vi åt 3-rätters för 199 kr!!!!

2009-03-14 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0