Uttråkad?

Har konstaterat att det ju måste vara något fel på mig... Idag har vi verkligen tagit det lungt och jag mår fysiskt dåligt av att inte ha gjort nåt!!

Vi började dagen tillsammans med pappan som bestämde sig för att ta en dag och göra klart alla småjobb som aldrig blir färdiga så han var hemma och vi hade mysfrukost och sen lämnade vi hemmet ungefär samtidigt vid halv 8, David åkte och jobba medan jag och Albin gjorde ett besök i Ullared! Vi var inne strax efter 8 och vi hittade massor med bra saker! När var klara var klockan bara 9.40 så vi gick och tog en frukost-fika innan vi besökte Sko-Boo och köpte 4 par skor! Albin fick sandaler, jag & David varsitt par "crocs" och så hitta jag ett par lite högre, fina skor till mig som faktiskt var sköna!

Albin fick en piké t-skirt och en collegetröja inne på Gekås och sen kom några eftersläntare från H&M, ett par shorts och ett par basketdojjor, som han så snällt mannekängade framför kameran...


Vi åkte hem igen och Albin somnade i bilen. Jag passade på att börja måla mina ljushållare som fick bli vita efter lite funderingar. Albin vaknade och vi åt lunch alla 3 tillsammans medan tvättmaskin & torkumlare gick på högvarv med mina nya handdukar...

Vi röjde av lite och sen åkte vi till Gustavssons blommor och köpte massa nytt och fint, till vardagsrummet och Albins rum, jag hade ju presentkort där! På vägen stannade vi till på ICA och köpte fika, Albin valde och då blev det glass, han valde även vilka glassar vi skulle ha...

När vi fikat klart skickade jag ut pojkarna och började röja runt med dammtrasen så nu är nedervåningen klar och jag ska bara ta golven där i morrn. Vid 6 kom pojkarna in och vi hade kvällsmats-mys och sen efter dusch, tandborstning, lite läsning så tog vi vårab älskade unge i vagnen och gick ut på den dagliga kvällspromenaden!

Nu sitter jag här och är uttråkad efter att inte ha gjort nåt direkt vettigt idag! I morrn ska vi i allafall och simma på förmiddagen, sen välkomnar vi alla förslag på underhållning!


Kommentarer
Postat av: Malin

Skaffa fler barn vet ja ;-) Då får du mer och göra, sen om det är vettiga saker man gör eller inte... Det tål att tänkas på!



Jag plockar undan och plockan undan och barnen plockar fram och plockar fram!

2009-05-07 @ 21:56:05
URL: http://femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Angelina

Du e så duktig på att fotografera =)

KRAM

2009-05-07 @ 22:34:24
Postat av: Mamma

Så fin han är i sina nya kläder! Fast han är ju alltid världens finaste förstås...

2009-05-07 @ 23:06:56
Postat av: Tessan

blir ju jättefint

2009-05-08 @ 05:49:37
Postat av: Frida

Super fint i fönstret! me like =)

2009-05-08 @ 08:33:57
URL: http://hennesvardag.blogg.se/
Postat av: Laila

Så fin han blev i sina nya kläder! är han lite blyg eller lessen på en av bildena?

2009-05-08 @ 11:53:04
Postat av: Charlotte Jönsson

Laila: Han är lite ledsen på bilden i trappan för jag tryckte av precis när han halkade till nerför ett trappsteg men sen gick det över...

2009-05-08 @ 22:28:04
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0