Vårt smultronställe!

Idag har jag haft en fotografering i Sibbarp och innan konfirmanden kom dit så passade jag på att knäppa några bilder med kameran...



Sen åkte jag hem, sövde Albin, började med bilderna, hjälpte Tessan med lite Photoshop-skola, lagade middag, väckte Albin och åt lunch!

Efter lunchen åkte jag och Albin in till vårt smultronställe, Öströö fårfarm där vi mötte upp mormorn och Laila. Jag och Albin åkte lammsafari och han ville inte att det skulle ta slut, "åka mer" sa han när vi stanna...



Efter safarin tog vi en fika i gröngräset och sen åkte vi om mormorn på vägen hem så Laila fick lite Albin-gos!

Morfarn höll på med sidvagnen och det är intressant ska ni veta...


Nu ska jag packa ner Albins nattsaker och så ska vi hem till mormorn & morfarn och äta (idag igen...)

I morrn är det avslutning på mamma-barn gruppen och jag har gjort en stor, fin tavla som Anna har gjort ett superfint kort till, ska ta en bild och visa er senare! Nu börjar det kurra i sambons mage...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Goa unge! Nästa gång åker mormor med lammsafarin.

2009-05-11 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0