Morgonmys!

Åhhh vad jag älskar denna tiden på året!

Låg vaken en bra stund på morgonen och bara lyssnade på pojkarna där nere och när David åkte till jobbet vid kvart över 6 så steg jag upp och gick ner och tände lite levande ljus, det är ju bara så mysigt nu när det är mörkt ute. Det blev adventspyntat i vårt hus med minsann!



Nu väntar vi bara på att klockan ska bli 8 så vi kan kila över till bageriet och köpa oss lite frukost. Tror att vi bytar ut frallorna mot ett vörtbröd idag, sen ska Albin till dagis och jag ska jobba, till 8 i kväll...


Kommentarer
Postat av: johanna

heej

jag undrar bara vart du köpt din höga adventsljusstake med Tomtarna under ljusen.?

Jättefin..



2009-11-30 @ 10:28:39
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0