Frost!

Äntligen, så mysigt!

I går jobbade jag hela dagen och dessutom ville Cilla hem igår så jag stannade kvar och när jag kom hem så snarkades det för fullt i från sovrummet... I vår säng låg Albin, pappan och båda katterna och snarkade i kapp.

I morse ropade David till mig när han åkte att det var minusgrader ute så jag studsa upp, tände brasan och satt där framför och läste tidningen med Albin i famnen.

Nu har jag dessutom hunnit med en lång varm dusch och ätit 2 smörgåsar och en druckit en kopp te. Albin skuttar runt här nere i pyjamas men vi ska gå upp och svida om nu och gå bort till församlingshemmet - mammabarn gruppen. Hoppas inte det är lika mycket folk som i förra veckan bara.

Kanske blir kallt att gå bort, jag som sålde min vinterjacka på tradera... Men jag har spanat lite på en ny, tänkte först önskat mig en i födelsedagspresent men det är ju 2 måndare dit och jag behöver nog en varmare jacka nu!

Kanske hör vi oss här i bloggosfären lite senare, beror på vad vi hittar på i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0