Helt underbar fredag!

Alla dagar skulle vara som denna! Jag och Albin mår som bäst när vi får vara ute och hitta på saker, träffa människor och göra saker vi tycker om.

I morse var vi uppe med tuppen (det var väl i och för sig inget ovanligt...) och sen körde vi in till stan redan vid 8, betala en annons på VP, hämta ut pengar och sen åkte vi till simmhallen och badade! Vi hade bestämt med Anna och Ella att träffas på Veras vid 10 så det gjorde vi och där fikade vi en stund och bara mööös! Vi bestämde att träffas igen på eftermiddagen, efter att vi vart hos Martina, Molly och Lotus.

Vi åkte direkt ut till Derome (tankade bara på vägen) och Albin somnade så gott, precis som planerat och jag bäddade så fint till honom i baksätet så fick han ligga där och vila middag medan jag gick in och busade  med Lotus och snozade på bebis!


Lotus är så go, han älskar när det kommer någon och blir så glad! Dessutom är han jättesnäll mot barn och vill bara leka och gosa, så när Albin vakna så fick Lotus att göra, Albin kasta bollar och ropa "Aport" för vilda livet.

Tant Charlotte fick även dansat runt lite med Molly medan Martina gick ner och blöt la nerbajsade kläder.



Efter att vi vart där några timmar så åkte vi vidare, tog en lunch på vägen och sen åkte vi hem om för att hämta lite ljus som Caroline beställt, lämnade av dom och åkte vidare mot Hamra!
Där fick vi mer fika, och denna gången blev det fruktsallad (tack snälla Anna!) och te, jättegott och mycket nyttigare än vad vi annars fikar på...

Albin och Ella lekte bra, stundtals bråkas det en del och höjdpunkten är såklart när Noa kommer hem, då blir Albin överlycklig och ska göra precis som Noa! Innan vi åkte hem så tog ungarna sig ett härligt motionspass på studsmattan!


Vi har hemma vid halv 6 (snacka om heldag) och nu har vi käkat gott med brorsan och Joel och jag ska strax gå ner till sambon min och Idol.

Albin somnade nästan så fort han lagt huvudet på kudden och jag hoppas han tar liiite sovmorgon i morrn. I morrn tänkte vi åka ner till Halmstad och kolla på när brorsan och Joel ska provköra en ny sidvagn på Släggarpsbanan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, med tanke på vad jag o Ella smaskat i oss på Veras, så kändes det som att vi behövde vara lite nyttigare på fika nr 2... :D

2009-10-10 @ 14:05:04
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0