Lägesrapport!

Natten har varit jättebra! Har inte vaknat och haft ont alls och som jag nämnde igår, man sover ju så gott i nytvättade lakan, igentligen skulle man tvätta dom varje dag, men det går ju inte! Min nya kudde var ju helt fantastisk, att jag inte tänkt på det förut!
GOSA KÄRNA Kärna till kudde, sidoläge MALOU Påslakan 1 örngott

 Albin kom in till oss någon gång i natt och sen sov han där tills vi gick upp vid 6. Han har kollat lite på Dora på tv och druckit välling, nu ska vi strax äta frukost och se ge oss av bort till mormorn där Albin ska vara medan jag jobbar. Albin är så roligt, eftersom han inte gillar tv nåt vidare och igentligen bara kollar på Dora, Emil & Pippi och Fåret Shaun så går han ju runt och väntar på att just vinjetten till Fåret Shaun ska komma och när den väl gör det så springer han och sätter sig framför tv. Idag började han fråga efter Fåret Shaun direkt där Dora var slut och ja sa till honom att det kommer strax och rätt var det var så kom han springande ner för trappan "Albin behöver bajsa", och precis när han sätter sig på toa så hör vi att Fåret Shaun börjar...

Stackars Albin fick snabbat sig så han hann titta på några minuter!
"Hunden brukar dricka kaffe!" säjer han så fort han ser den på tv.



Nu blir det frukost här, både jag och Albin tar varsinn kopp te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0